23.3.2014

Harmaata ainakin

22.3.2014

Kävin tässä muutama päivä sitten ihan hyvikseni katselemassa tapettikirjoja.
 Oikeastaan just nyt ole edes tarvetta tapeteille. Tai no, onhan minulla, mutta taidan olla malttamattomana hiukan etuajassa. :)
 Sinne mummonmökkiinhän minä niitä tapetteja katselin, vaikkei ole vielä edes koko mökkiä! 
Tapetteja katselin kuitenkin vähän niin kuin sillä silmällä.
 
 
Harmaat sävyt jotenkin miellyttävät tällä hetkellä minua kovasti.
Mitäs tykkäätte näistä?
Näistä kahdesta  ensimmäisestä pidin kovasti.
 - Olisi kiva lukea kommenttejanne. Voit kirjoittaa terveisesi tuonne alas kommenttiboksiin.
 

 
Tästä pidin myös, mutta sävyt ei ole aivan just sitä mitä minulla on ajatuksissani.
 
 
Nämä ovat ehkä minulle liian romanttisia, mutta silti kauniita. Tuo pitsi boordi on oikeasti reikäistä.
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti